• 04-06-2025, 00:17:28
    #1
    Kişisel Rütbe
    Hazır indirim gelmişken sizce premium mu olayım yoksa artık saitama ismini değişeyim mi? Fikirleriniz nedir?
  • 04-06-2025, 00:18:25
    #2
    r11 olabilir
  • 04-06-2025, 00:19:14
    #3
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    sana böyle alıştık değiştirme
  • 04-06-2025, 00:19:17
    #4
    Bence premium üyelik al, isim iyi
  • 04-06-2025, 00:19:36
    #5
    Kişisel Rütbe
    canbudak99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r11 olabilir
    @r11; sana diyor
  • 04-06-2025, 00:20:12
    #6
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @r11; sana diyor
    r12 olabilir
  • 04-06-2025, 00:20:14
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Sana Premium olarak kurumsal üyelik yakışır.
  • 04-06-2025, 00:20:17
    #8
    Kişisel Rütbe
    yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sana böyle alıştık değiştirme
    Aras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence premium üyelik al, isim iyi
    Benimde aklımda o var
  • 04-06-2025, 00:20:52
    #9
    Kişisel Rütbe
    tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana Premium olarak kurumsal üyelik yakışır.
    1 aylık maaşımın neredeyse tamamını veremem