Hayatın pahalılaştığını hepimiz biliyoruz da, devlet hastanesinin (Servisin) önündeki kantinde 5 liralık nescafe paketiyle yapılan bir bardak kahve 50 TL, 1 sucuklu tost 250 TL olmuş. Su 25 TL.
Devletin hastanesinde bu fiyatlar ne ya? İlk defa kantinden alışveriş yaptım, fiyatların yüksek olduğunu biliyordum ama bu kadar olduğunu bilmiyordum.