• 26-05-2025, 23:35:33
    #1
    Hayatın pahalılaştığını hepimiz biliyoruz da, devlet hastanesinin (Servisin) önündeki kantinde 5 liralık nescafe paketiyle yapılan bir bardak kahve 50 TL, 1 sucuklu tost 250 TL olmuş. Su 25 TL.
    Devletin hastanesinde bu fiyatlar ne ya? İlk defa kantinden alışveriş yaptım, fiyatların yüksek olduğunu biliyordum ama bu kadar olduğunu bilmiyordum.
    • phpc
    phpc bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 26-05-2025, 23:43:25
    #2
    Hastalara ve hasta yakınlarına merhamet etmiyorlar. İyileri tenzih ederim ama hastaneye gittiğinde hem canından hem malından oluyorsun. Tepeden tırnağa beceriksizlik var. Birkaç yıldır fiyatlar öyle.
  • 26-05-2025, 23:47:23
    #3
    Hocam morg genelde -1. katta olur bilginize. Ziyaret etmek isterseniz ülkemizi çoktan oraya kaldırdık. Yakında otopsisi yapılacak. Parça parça ayrılacak.
  • 26-05-2025, 23:47:45
    #4
    Heryerde aynı değil ama böyle bir sorun var. Öğrenciyken fiyatlardan dolayı kolumda damaryolu varken arkadaşımla petrole yürüyüp bisküvi falan aldığım bile olmuştu öyle bir pahalıydı kantin.
    Ancak memlekette hastane stajı yapmıştım, her şey baya uygundu. Market fiyatlarıyla aynıydı tüm ürünler.
  • 27-05-2025, 01:54:35
    #5
    Ahlak çöktü fiyatlar değil
  • 27-05-2025, 05:39:59
    #6
    Çam sakura devlet hastanesinde paşa döner de tavuklu çorba var 75 lira ve bol tavuk parçacıklı lezzetli tam fakir işi hakikaten.. yarım da ekmek veriyorlar.
    Hani 1 2 günlük değilde böyle haftalarca aylarca hastanede kalan insanlar için yemek çok ağır maliyet. Şimdi oraya anpa gross da açılmış çok iyi olmuş. Bazen araştırmak gerekir hemen 250 liralık tosta atlamak old fakirlerin işi değildir
  • 27-05-2025, 08:44:30
    #7
    Ketılını suyunu kahveni alcan takçan prize yoksa işin zor😁