Çam sakura devlet hastanesinde paşa döner de tavuklu çorba var 75 lira ve bol tavuk parçacıklı lezzetli tam fakir işi hakikaten.. yarım da ekmek veriyorlar.
Hani 1 2 günlük değilde böyle haftalarca aylarca hastanede kalan insanlar için yemek çok ağır maliyet. Şimdi oraya anpa gross da açılmış çok iyi olmuş. Bazen araştırmak gerekir hemen 250 liralık tosta atlamak old fakirlerin işi değildir