Hastalara ve hasta yakınlarına merhamet etmiyorlar. İyileri tenzih ederim ama hastaneye gittiğinde hem canından hem malından oluyorsun. Tepeden tırnağa beceriksizlik var. Birkaç yıldır fiyatlar öyle.