Heryerde aynı değil ama böyle bir sorun var. Öğrenciyken fiyatlardan dolayı kolumda damaryolu varken arkadaşımla petrole yürüyüp bisküvi falan aldığım bile olmuştu öyle bir pahalıydı kantin.
Ancak memlekette hastane stajı yapmıştım, her şey baya uygundu. Market fiyatlarıyla aynıydı tüm ürünler.