• 30-04-2025, 01:33:21
    #1
    Yeni video yayında dostlar;


    https://www.youtube.com/watch?v=dZZSHBXQ59g


    Test edin mağazalarınızda bizimle de paylaşın
  • 30-04-2025, 01:48:28
    #2
    Bu videoyu izledim (diğerlerini izlemedim) şeytanın avukatlığını yapalım, bahsettiğiniz pazar yeri şunu söylese: "Bizim adil olmak gibi bir zorunluluğumuz yok parayı veren düdüğü çalar ve kimseye de özel bir kinimiz yok sistemimiz böyle"

    Kim ne diyebilir?

    Örneğin R10'da da paketli üyeliğiniz yoksa konunuz aşağılarda kalıyor, e doğal olarak güncelleme mesajı atamıyorsunuz vs vs ve rekabette geri düşüyorsunuz. Günün sonunda taş mı yiyek diyebilir insanlar ve haklılar da. (bu arada r10 diğerlerinden bin kat daha önde rekabet adaleti anlamında).

    O pazar yeri hatta size dava bile açabilir markayı karalamaktan vs. ama örneğin 2 farklı pazar yerini karşılaştırıyor olsaydınız hem daha çok ilgi çeker hem de dava vs uğraşmazdınız bunlar tecrübelerim diyebilirsiniz kimse de bir şey diyemez ama bu şekilde markayı hedef almış oluyorsunuz.
  • 30-04-2025, 01:51:49
    #3
    Üyeliği durduruldu
    phpwebdeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu videoyu izledim (diğerlerini izlemedim) şeytanın avukatlığını yapalım, bahsettiğiniz pazar yeri şunu söylese: "Bizim adil olmak gibi bir zorunluluğumuz yok parayı veren düdüğü çalar ve kimseye de özel bir kinimiz yok sistemimiz böyle"

    Kim ne diyebilir?

    Örneğin R10'da da paketli üyeliğiniz yoksa konunuz aşağılarda kalıyor, e doğal olarak güncelleme mesajı atamıyorsunuz vs vs ve rekabette geri düşüyorsunuz. Günün sonunda taş mı yiyek diyebilir insanlar ve haklılar da. (bu arada r10 diğerlerinden bin kat daha önde rekabet adaleti anlamında).

    O pazar yeri hatta size dava bile açabilir markayı karalamaktan vs. ama örneğin 2 farklı pazar yerini karşılaştırıyor olsaydınız hem daha çok ilgi çeker hem de dava vs uğraşmazdınız bunlar tecrübelerim diyebilirsiniz kimse de bir şey diyemez ama bu şekilde markayı hedef almış oluyorsunuz.
    Selamün Aleyküm.
    Hocam ne kadar doğru söylemişsin parayı veren düdüğü çalar ülkemizde böyle işliyor pazaryeri ne ki parayı verince ne düdükler çalınıyor da bir şey olmuyor
  • 30-04-2025, 01:52:14
    #4
    phpwebdeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu videoyu izledim (diğerlerini izlemedim) şeytanın avukatlığını yapalım, bahsettiğiniz pazar yeri şunu söylese: "Bizim adil olmak gibi bir zorunluluğumuz yok parayı veren düdüğü çalar ve kimseye de özel bir kinimiz yok sistemimiz böyle"

    Kim ne diyebilir?

    Örneğin R10'da da paketli üyeliğiniz yoksa konunuz aşağılarda kalıyor, e doğal olarak güncelleme mesajı atamıyorsunuz vs vs ve rekabette geri düşüyorsunuz. Günün sonunda taş mı yiyek diyebilir insanlar ve haklılar da. (bu arada r10 diğerlerinden bin kat daha önde rekabet adaleti anlamında).

    O pazar yeri hatta size dava bile açabilir markayı karalamaktan vs. ama örneğin 2 farklı pazar yerini karşılaştırıyor olsaydınız hem daha çok ilgi çeker hem de dava vs uğraşmazdınız bunlar tecrübelerim diyebilirsiniz kimse de bir şey diyemez ama bu şekilde markayı hedef almış oluyorsunuz.
    Hocam pazaryeri ile forum karşılaştırması garip olmuş biraz,birisi ticari faaliyet birisi bilgilendirme,topluluk oluşturma vs diye geçer ticaret bakanlığında "parayı veren düdüğü çalamaz" orası ticari faaliyet gösteren karşılığında benden hizmet,komisyon ücreti alan ve kurallar ile tabi tutulan özellikle rekabet ortamı kanunlar çerçevesinde yaratmakla hükümlüdür. bana marka karalıyor demesi için ise tersini iddaa ederek dava edebilir bu anlattıklarıma savunma bile verememiş durumdalar hukuk nezdinde o yüzden rastgele konuşmuyorum dediğim gibi gündemim yoğun,görüşmelerim yoğun sizlerle de paylaşıyorum ki sorunlar ortak sesiniz çıksın diye
  • 30-04-2025, 01:52:56
    #5
    Trendyol satıcısı değilim ama Trendyol müşterilere karşıda rezalet durumda olduğunu düşünüyorum bu yüzden ucuz olsa bile Tredyol üzerinden alışveriş yapmıyorum. %90 Hepsiburada kullanıyorum satıcı tarafı nasıl bilmem ama müşterilerine verdikleri değer Trendyola kıyasla muazzam.

    Müşteri olarak pişmanlık yaşayan @burakbabursah; aklıma geldi konuyu görünce
    https://www.r10.net/off-topic/3962977-trendyol-pismanligim-ve-surec-hk.html
  • 30-04-2025, 01:57:11
    #6
    NeojiMa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam pazaryeri ile forum karşılaştırması garip olmuş biraz,birisi ticari faaliyet birisi bilgilendirme,topluluk oluşturma vs diye geçer ticaret bakanlığında "parayı veren düdüğü çalamaz" orası ticari faaliyet gösteren karşılığında benden hizmet,komisyon ücreti alan ve kurallar ile tabi tutulan özellikle rekabet ortamı kanunlar çerçevesinde yaratmakla hükümlüdür. bana marka karalıyor demesi için ise tersini iddaa ederek dava edebilir bu anlattıklarıma savunma bile verememiş durumdalar hukuk nezdinde o yüzden rastgele konuşmuyorum dediğim gibi gündemim yoğun,görüşmelerim yoğun sizlerle de paylaşıyorum ki sorunlar ortak sesiniz çıksın diye
    Yaptığınız iş zor bir iş, ben sadece diğer taraftan nasıl anlaşılabileceğini ve reaksiyon alabileceğini söylemek istedim yoksa yaptığınız şeye eleştiri getirmiyorum. Forum kültürü ve tabi ki pazar yeri farklı bir şey ama günün sonunda rekabet unsurları hemen hemen benzer şeyler ve iş ne kadar ekmek o kadar köfte durumuna geliyor, inşallah oluşturmaya çalıştığınız farkındalık karşılık bulur, davasız belasız daha düzgün şartlar elde edersiniz.
  • 30-04-2025, 02:00:00
    #7
    ayazbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamün Aleyküm.
    Hocam ne kadar doğru söylemişsin parayı veren düdüğü çalar ülkemizde böyle işliyor pazaryeri ne ki parayı verince ne düdükler çalınıyor da bir şey olmuyor
    Aleyküm selam, yapacak bir şey yok hocam mevzuyu bağlamından koparırsak iş zaten çok farklı yerlere gider konu baltalanmasın konu sahibine ayıp olur
  • 30-04-2025, 02:00:14
    #8
    phpwebdeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaptığınız iş zor bir iş, ben sadece diğer taraftan nasıl anlaşılabileceğini ve reaksiyon alabileceğini söylemek istedim yoksa yaptığınız şeye eleştiri getirmiyorum. Forum kültürü ve tabi ki pazar yeri farklı bir şey ama günün sonunda rekabet unsurları hemen hemen benzer şeyler ve iş ne kadar ekmek o kadar köfte durumuna geliyor, inşallah oluşturmaya çalıştığınız farkındalık karşılık bulur, davasız belasız daha düzgün şartlar elde edersiniz.
    teşekkür ederim,diğer videoları da izlemenizi tavsiye ederim. Farkındalık değil bizim sorunumuz yapılan herşeyi ne yapabilirim düşüncesi bu düşünce sebebiyle bu durumda piyasa artık organize olalım istiyorum tüm derdim bu çünkü öyle ya da böyle hukuki olarak savunma veremeyen bana kaybımı bir şekilde verecek bunu herkes almalı herkes zararını karşılamalı,teşekkürler
  • 30-04-2025, 10:00:41
    #9
    son kere yukarııııııııııııııııııııı