Trendyol satıcısı değilim ama Trendyol müşterilere karşıda rezalet durumda olduğunu düşünüyorum bu yüzden ucuz olsa bile Tredyol üzerinden alışveriş yapmıyorum. %90 Hepsiburada kullanıyorum satıcı tarafı nasıl bilmem ama müşterilerine verdikleri değer Trendyola kıyasla muazzam.

Müşteri olarak pişmanlık yaşayan @burakbabursah; aklıma geldi konuyu görünce
https://www.r10.net/off-topic/3962977-trendyol-pismanligim-ve-surec-hk.html