Hocam pazaryeri ile forum karşılaştırması garip olmuş biraz,birisi ticari faaliyet birisi bilgilendirme,topluluk oluşturma vs diye geçer ticaret bakanlığında

"parayı veren düdüğü çalamaz" orası ticari faaliyet gösteren karşılığında benden hizmet,komisyon ücreti alan ve kurallar ile tabi tutulan özellikle rekabet ortamı kanunlar çerçevesinde yaratmakla hükümlüdür. bana marka karalıyor demesi için ise tersini iddaa ederek dava edebilir bu anlattıklarıma savunma bile verememiş durumdalar hukuk nezdinde o yüzden rastgele konuşmuyorum

dediğim gibi gündemim yoğun,görüşmelerim yoğun sizlerle de paylaşıyorum ki sorunlar ortak sesiniz çıksın diye
Yaptığınız iş zor bir iş, ben sadece diğer taraftan nasıl anlaşılabileceğini ve reaksiyon alabileceğini söylemek istedim yoksa yaptığınız şeye eleştiri getirmiyorum. Forum kültürü ve tabi ki pazar yeri farklı bir şey ama günün sonunda rekabet unsurları hemen hemen benzer şeyler ve iş ne kadar ekmek o kadar köfte durumuna geliyor, inşallah oluşturmaya çalıştığınız farkındalık karşılık bulur, davasız belasız daha düzgün şartlar elde edersiniz.