Yaptığınız iş zor bir iş, ben sadece diğer taraftan nasıl anlaşılabileceğini ve reaksiyon alabileceğini söylemek istedim yoksa yaptığınız şeye eleştiri getirmiyorum. Forum kültürü ve tabi ki pazar yeri farklı bir şey ama günün sonunda rekabet unsurları hemen hemen benzer şeyler ve iş ne kadar ekmek o kadar köfte durumuna geliyor, inşallah oluşturmaya çalıştığınız farkındalık karşılık bulur, davasız belasız daha düzgün şartlar elde edersiniz.
teşekkür ederim,diğer videoları da izlemenizi tavsiye ederim. Farkındalık değil bizim sorunumuz yapılan herşeyi ne yapabilirim düşüncesi bu düşünce sebebiyle bu durumda piyasa artık organize olalım istiyorum tüm derdim bu çünkü öyle ya da böyle hukuki olarak savunma veremeyen bana kaybımı bir şekilde verecek bunu herkes almalı herkes zararını karşılamalı,teşekkürler