huseyinadiguzel adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ayrıca mahkeme süreci başlatamıyorum . Alo 174'den aldığım bilgiye göre elimde bulunan ürünlerin bi geçerliliği yokmuş onlar direk işletmeden numune alırlarmış.
Chatgbt söylemine göre elimdeki ürünleri labaratuvara göndermem gerekiyormuş mahkeme sürecine gitmek için. henüz daha o kısmı araştırmadım nereye gönderilmeli , ne kadara yaptırılı bu test vs. ilk fırsatta araştırıp göndermeyi planlıyorum sonrasında mahkeme sürecine gidebilirim.
