bozulan etleri çamaşır suyuyla yıkayıp millete yedirdiklerini gördükten sonra, Türkiye'de daha dışarıdan birşey yemem.

Eğer köy hayatı yaşamıyorsan, ne yazık ki Türkiye'de en temizi artık donmuş ve paket gıdalar.

Donmuş taze değilse bile en azından belirli bir kontrol ve sertifikasyon süreci var. Paketler tamam koruyucularla dolu ve kanserojen okey ama en azından başına ne geleceğini biliyorsun, en azından kanser riski dışındadiğer riskleri ok az, öyle ya da böyle bir sertifikasyonu var, fabrikada üretiliyor, iyi marka riski azdır diyorsun. Ben isimsiz cisimsiz, kasaptan, restaurantlardan, dükkanlardan vs. açık satılan hiçbirşeye güvenmiyorum artık. Onun yerine donmuş ya da paket ürünü alırım en azından bugün ölmem derim