huseyinadiguzel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şikayet konusunu bende takip edeceğim, bunu yapman çok güzel
birde şunu söylemek istiyorum bence Trendyol dan da şikayetçi olman lazım
Trendyol buna bi kılıfını uydurur

ayrıca mahkeme süreci başlatamıyorum . Alo 174'den aldığım bilgiye göre elimde bulunan ürünlerin bi geçerliliği yokmuş onlar direk işletmeden numune alırlarmış.
Chatgbt söylemine göre elimdeki ürünleri labaratuvara göndermem gerekiyormuş mahkeme sürecine gitmek için. henüz daha o kısmı araştırmadım nereye gönderilmeli , ne kadara yaptırılı bu test vs. ilk fırsatta araştırıp göndermeyi planlıyorum sonrasında mahkeme sürecine gidebilirim.