şikayet konusunu bende takip edeceğim, bunu yapman çok güzel
birde şunu söylemek istiyorum bence Trendyol dan da şikayetçi olman lazım
Trendyol buna bi kılıfını uydurur
ayrıca mahkeme süreci başlatamıyorum . Alo 174'den aldığım bilgiye göre elimde bulunan ürünlerin bi geçerliliği yokmuş onlar direk işletmeden numune alırlarmış.
Chatgbt söylemine göre elimdeki ürünleri labaratuvara göndermem gerekiyormuş mahkeme sürecine gitmek için. henüz daha o kısmı araştırmadım nereye gönderilmeli , ne kadara yaptırılı bu test vs. ilk fırsatta araştırıp göndermeyi planlıyorum sonrasında mahkeme sürecine gidebilirim.