Güncelleme :


Trendyol'a Raporları gönderdikten sonra Askıya aldı sanıyorum. İşletme Kapalı Görünüyor .

İşletme Sahibi ile görüştük başka böyle bir şikayet olmadığı söyledi. Fakat benim alo 174 şikayetim henüz değerlendirmeye bile alınmamışken Tarım Bakanlığından kontrol için örnekler alınmış.

tahminime göre dün başkasıda şikayet etmiş olabilir. ( Bugün 12.00 Civarında Alo 174'e Şikayet ettim saat 13.00 Civarında Örnek alınması için Tarım Bakanlığı yetkilileri gitmiş. )