• 07-04-2025, 22:03:00
    #37
    Marka Mimarisi
    Doğum günün kutlu olsun hocam, nice güzel yıllara 😊👋
  • 07-04-2025, 22:04:24
    #38
    Doğum günün kutlu olsun. Nice mutlu yaşlar dilerim.
  • 07-04-2025, 23:03:54
    #39
    JokerTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaş 26 olduk sevmemiz mlsf yok
    Ne soran yoki bana
    İyilik yapıyoruz hiç soran olmuyor doğum günün kutlu olsun ama mlsf yok
    Dün kız kardeşim düğünü vardı çeyiz ben yaptım 30k civarı altın aldım düğün de beni yok saydı ne yaptım o kadar eşya al düğüne altın tak çok zoruma giti kutlayan kişi çok tşk ederim r10 iyki varsınız
    kaderimiz aynı sanırım hocam yazdıklarınızın fazlasını yapmışımdır ama durum aynen böyle maalesef, neyse ki artık bu sene sonra her şeyi bırakıp gitmeyi düşünüyorum
  • 07-04-2025, 23:05:14
    #40
    JokerTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaş 26 olduk sevmemiz mlsf yok
    Ne soran yoki bana
    İyilik yapıyoruz hiç soran olmuyor doğum günün kutlu olsun ama mlsf yok
    Dün kız kardeşim düğünü vardı çeyiz ben yaptım 30k civarı altın aldım düğün de beni yok saydı ne yaptım o kadar eşya al düğüne altın tak çok zoruma giti kutlayan kişi çok tşk ederim r10 iyki varsınız
    bu arada sormayı unuttum eğer doğum gününüz bugünse benimki de yarın yani 08/04 doğum gününüz kutlu olsun hocam
  • 07-04-2025, 23:19:40
    #41
    kSalih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaderimiz aynı sanırım hocam yazdıklarınızın fazlasını yapmışımdır ama durum aynen böyle maalesef, neyse ki artık bu sene sonra her şeyi bırakıp gitmeyi düşünüyorum
    Doğrudur valla bizim değerimi çok geç anlarlar ancak ölünce anlarlar Allah büyük Allah görüyor zaten
  • 07-04-2025, 23:43:04
    #42
    JokerTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğrudur valla bizim değerimi çok geç anlarlar ancak ölünce anlarlar Allah büyük Allah görüyor zaten
    ben bu sene sonu gidiyorum ister anlasınlar ister anlamasınlar umurumda olmaz, iyilik hak edene yapılacak bir şey, hak etmeyene yaptığında yaptığın iyiliği kendilerinin hakkı olduğunu düşünüyorlar
  • 07-04-2025, 23:45:22
    #43
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Herkes kendini düşünür o yüzden sende kendini düşünmelisin kendini geliştirmelisin sonra herkes zaten kapında dizilmeye başlar. Menfaati bitince adam silenler bir gün pişman olur dert etme. Doğum günün kutlu olsun
  • 08-04-2025, 00:15:21
    #44
    JokerTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğrudur valla bizim değerimi çok geç anlarlar ancak ölünce anlarlar Allah büyük Allah görüyor zaten
    Sıra bende
  • 08-04-2025, 00:24:32
    #45
    kSalih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıra bende
    Mutlu yıllar dilerim iyi seneler