Yaş 26 olduk sevmemiz mlsf yok
46
●1.682
- 09-04-2025, 01:41:03Valla seni çok iyi anlıyorum, gerçekten emek verdiğin her şey göz ardı edilemez. Düğün için yaptığın şeyler, ne kadar büyük bir iş olduğunu biliyorum. Ama bazen insanlar o anı fark etmiyor, ya da hak ettiği gibi teşekkür etmiyor. O kadar güzel bir şeyler yapıyorsun ki, sonuçta senin iyi niyetin, insanlara kattığın değer her zaman daha büyük. Kırılmak zor ama unutma ki, kimse senin yaptıklarını, emeğini silemez. Sonunda herkes senin değerini anlayacak, o yüzden moralini bozma. 2 Gün geçmiş ama olsun iyiki doğdun hocam.JokerTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle