Yaş 26 olduk sevmemiz mlsf yok
46
●1.682
- 07-04-2025, 00:35:50Doğum günün kutlu olsun reis nice senelere inşallahhJokerTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-04-2025, 00:43:10Boşver hayat kısa kendine dert etme.Yaşamak güzel daha çok gençsin.Şöyle arkaya doğru bakınca çok pişmanlıklarım var benimde.Keşke diyorum takmasaydım hayatı bu kadar.O yüzden hasta olacağına kafan boş olsun.JokerTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-04-2025, 00:59:56Doğum gününüz 7 nisan ve 7 nisana girdikten 20 dk sonra konu açmışsınız. Sabah gün içinde ve akşam kutlayanlar sosyal medyada doğum tarihiniz açıksa illa kutlayan olacaktır. Neden böyle düşündünüz anlamadım.
Saat 00.01de kutlanmasını mı bekliyordunuz tam anlamadım ama
Yeni yaşınız kutlu olsun. - 07-04-2025, 01:02:28Seçimler sadece bize ait, zihinsel açıdan eziyet görmeyi seçtin, katlanıyorsun, oysa boş vermek, umursamamak, önemsememek de bir seçenek olabilirdi şahsın adına, garip olan o denli bir yaklaşım sergileyen bir şahısa (Aile ferdi dahi olsa) hâlâ daha kendini dahil ediyorsun, tuhaf.
Bazen rest çekmeyi de bilmek gerekiyor, ki karşıdaki değer bilsin ya da ebebiyen sussun.
Yaşanmışlığın hakkında hiç bir fikrim yok, ancak sadece konu da geçen duruma ithafen bir yazı idi.
Not: "Yaş xx sevenimiz yok terimi, o seveni olan, Ailesi olan, çocukları olan bireyler için de geçerli bir durum, şunu unutma hocam, Dünya'ya geldin, ölmek için. Hayatını yaşa, stres, kaygı, endişe... Bunlar için zamanımız yeterli olmayabiliyor, basit bir yaşantı; üzüntü dolu, hüzün dolu bir yaşantıdan muazzam kat etkili bir yaşantıdır."
Ha! Bir şey daha var.. Kimse ama kimse uzun vadede mutlu olamaz, kanıtlı. İlla ki hüzün, keder, stres, kaygı durumlarına maruz kalmak zorundalar. Bu yüzden başka insanlar ile kendimizi kıyas etmeyelim, aynı gemideyiz, birimiz ayvayı yer, ancak er ya da geç diğerine sıra gelir ve bu Dünya'da iken mutlaka oluyor, erken gitmez isek....
Doğum günün kutlu olsun hocam, nice yıllara.. Bakalım..