Seçimler sadece bize ait, zihinsel açıdan eziyet görmeyi seçtin, katlanıyorsun, oysa boş vermek, umursamamak, önemsememek de bir seçenek olabilirdi şahsın adına, garip olan o denli bir yaklaşım sergileyen bir şahısa (Aile ferdi dahi olsa) hâlâ daha kendini dahil ediyorsun, tuhaf.

Bazen rest çekmeyi de bilmek gerekiyor, ki karşıdaki değer bilsin ya da ebebiyen sussun.

Yaşanmışlığın hakkında hiç bir fikrim yok, ancak sadece konu da geçen duruma ithafen bir yazı idi.

Not: "Yaş xx sevenimiz yok terimi, o seveni olan, Ailesi olan, çocukları olan bireyler için de geçerli bir durum, şunu unutma hocam, Dünya'ya geldin, ölmek için. Hayatını yaşa, stres, kaygı, endişe... Bunlar için zamanımız yeterli olmayabiliyor, basit bir yaşantı; üzüntü dolu, hüzün dolu bir yaşantıdan muazzam kat etkili bir yaşantıdır."

Ha! Bir şey daha var.. Kimse ama kimse uzun vadede mutlu olamaz, kanıtlı. İlla ki hüzün, keder, stres, kaygı durumlarına maruz kalmak zorundalar. Bu yüzden başka insanlar ile kendimizi kıyas etmeyelim, aynı gemideyiz, birimiz ayvayı yer, ancak er ya da geç diğerine sıra gelir ve bu Dünya'da iken mutlaka oluyor, erken gitmez isek....

Doğum günün kutlu olsun hocam, nice yıllara.. Bakalım..