kSalih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kaderimiz aynı sanırım hocam yazdıklarınızın fazlasını yapmışımdır ama durum aynen böyle maalesef, neyse ki artık bu sene sonra her şeyi bırakıp gitmeyi düşünüyorum
Doğrudur valla bizim değerimi çok geç anlarlar ancak ölünce anlarlar Allah büyük Allah görüyor zaten