İlk Konumuz : https://www.r10.net/off-topic/412816...oruntuler.html
Eski Ofis
https://www.youtube.com/shorts/QZhGL54OwHs
Yeni Ofis
https://www.youtube.com/shorts/Yb8Occd71jI
Merhaba R10 Ailesi,
Burada yıllardır birlikte büyüdüğümüz, fikir alışverişi yaptığımız, zor zamanlarda birbirimize destek olduğumuz harika bir topluluk var. Bugüne kadar bizim yanımızda olduğunuz için gerçekten minnettarız!
Başladığımızda küçük bir ekiptik, büyük hayallerimiz vardı ama maddi olarak her şey hemen mümkün olmuyordu. Ofis tutma hayalimizi bir süre ertelemek zorunda kaldık. Ama sizlerin desteğiyle, sabır ve emekle bugün bambaşka bir noktaya geldik. Artık sadece bir ekip değil, büyük bir aile olduk! Ve şimdi daha büyük bir adım atıyoruz! 🚀
Yeni Ofis & Yeni Marka ile Daha Kurumsal Bir Yapıya Geçiyoruz!
- Ekibimizi genişlettik, daha fazla profesyonel arkadaş aramıza katıldı.
- Mevcut ofisimize ek olarak yan dükkânı da aldık, artık daha geniş bir alanda çalışıyoruz.
- Markamızı daha güçlü bir hale getirmek için isim değişikliğine gidiyoruz ve renklerimizi yeniliyoruz.
- Daha büyük projelere odaklanarak sektörde daha sağlam bir yer edinmek istiyoruz.
Siz olmasaydınız, bu kadar hızlı büyüyemezdik! R10un bize kattıkları saymakla bitmez; hem iş, hem dostluk anlamında burada çok şey öğrendik, çok güzel insanlar tanıdık. Şimdi bu yeni dönemde de sizlerin desteğiyle çok daha büyük başarılara imza atacağımıza inanıyoruz.
Görüş ve düşünceleriniz bizim için çok değerli. Desteklerinizi, yorumlarınızı ve fikirlerinizi bekliyoruz!