• 30-03-2025, 20:35:02
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İkinci Konumuz: https://www.r10.net/off-topic/432235...urler-r10.html
    İlk Konumuz : https://www.r10.net/off-topic/412816...oruntuler.html


    Eski Ofis
    https://www.youtube.com/shorts/QZhGL54OwHs


    Yeni Ofis
    https://www.youtube.com/shorts/Yb8Occd71jI


    Merhaba R10 Ailesi,
    Burada yıllardır birlikte büyüdüğümüz, fikir alışverişi yaptığımız, zor zamanlarda birbirimize destek olduğumuz harika bir topluluk var. Bugüne kadar bizim yanımızda olduğunuz için gerçekten minnettarız!
    Başladığımızda küçük bir ekiptik, büyük hayallerimiz vardı ama maddi olarak her şey hemen mümkün olmuyordu. Ofis tutma hayalimizi bir süre ertelemek zorunda kaldık. Ama sizlerin desteğiyle, sabır ve emekle bugün bambaşka bir noktaya geldik. Artık sadece bir ekip değil, büyük bir aile olduk! Ve şimdi daha büyük bir adım atıyoruz! 🚀
    Yeni Ofis & Yeni Marka ile Daha Kurumsal Bir Yapıya Geçiyoruz!
    • Ekibimizi genişlettik, daha fazla profesyonel arkadaş aramıza katıldı.
    • Mevcut ofisimize ek olarak yan dükkânı da aldık, artık daha geniş bir alanda çalışıyoruz.
    • Markamızı daha güçlü bir hale getirmek için isim değişikliğine gidiyoruz ve renklerimizi yeniliyoruz.
    • Daha büyük projelere odaklanarak sektörde daha sağlam bir yer edinmek istiyoruz.
    Bu Yolda Beraberiz!
    Siz olmasaydınız, bu kadar hızlı büyüyemezdik! R10’un bize kattıkları saymakla bitmez; hem iş, hem dostluk anlamında burada çok şey öğrendik, çok güzel insanlar tanıdık. Şimdi bu yeni dönemde de sizlerin desteğiyle çok daha büyük başarılara imza atacağımıza inanıyoruz.
    Görüş ve düşünceleriniz bizim için çok değerli. Desteklerinizi, yorumlarınızı ve fikirlerinizi bekliyoruz!
  • 30-03-2025, 20:41:45
    #2
    Yeşil renk pek sevmem o yüzden pek güzel gelmedi ama renge takılmadığım hali ile güzel olmuş. Daha da büyümenizi dilerim..
  • 30-03-2025, 20:43:26
    #3
    cetin61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeşil renk pek sevmem o yüzden pek güzel gelmedi ama renge takılmadığım hali ile güzel olmuş. Daha da büyümenizi dilerim..
    çok teşekkür ederim daha önce antrasit renkti ofis ancak farklı renk yapmak istedik ya buz mavisi yada bunu yapıcaktık kabe yeşili diye geçiyor kimisi dolar yeşilide diyor yeni marka ismimiz ile uyumlu olsun istedik güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim
  • 30-03-2025, 20:44:02
    #4
    Merhaba hocam,
    yeni ofisiniz çok güzel olmuş, başarılarınızın devamını dilerim.
  • 30-03-2025, 20:44:17
    #5
    R10 En Hızlı Yazılımcı 🚀
    Hayırlı olsun
  • 30-03-2025, 20:44:52
    #6
    MeXe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam,
    yeni ofisiniz çok güzel olmuş, başarılarınızın devamını dilerim.
    çok teşekkür ederim daha iyileri sizin olsun
  • 30-03-2025, 20:45:08
    #7
    Lufi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun
    çok teşekkür ederim
  • 30-03-2025, 20:46:25
    #8
    Hayırlı olsun yeni yeriniz
  • 30-03-2025, 20:46:42
    #9
    Rfatdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun yeni yeriniz
    çok teşekkür ederim