cetin61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeşil renk pek sevmem o yüzden pek güzel gelmedi ama renge takılmadığım hali ile güzel olmuş. Daha da büyümenizi dilerim..
çok teşekkür ederim daha önce antrasit renkti ofis ancak farklı renk yapmak istedik ya buz mavisi yada bunu yapıcaktık kabe yeşili diye geçiyor kimisi dolar yeşilide diyor yeni marka ismimiz ile uyumlu olsun istedik güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim