• 30-03-2025, 21:01:27
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    TrimSay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Guzel olmuş, Hayırlı uğurlu olsun bol kazançlar
    çok teşekkür ederim
  • 30-03-2025, 21:02:07
    #20
    cetin61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeşil renk pek sevmem o yüzden pek güzel gelmedi ama renge takılmadığım hali ile güzel olmuş. Daha da büyümenizi dilerim..
    DetayHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkinci Konumuz: https://www.r10.net/off-topic/432235...urler-r10.html
    İlk Konumuz : https://www.r10.net/off-topic/412816...oruntuler.html


    Eski Ofis
    https://www.youtube.com/shorts/QZhGL54OwHs


    Yeni Ofis
    https://www.youtube.com/shorts/Yb8Occd71jI


    Merhaba R10 Ailesi,
    Burada yıllardır birlikte büyüdüğümüz, fikir alışverişi yaptığımız, zor zamanlarda birbirimize destek olduğumuz harika bir topluluk var. Bugüne kadar bizim yanımızda olduğunuz için gerçekten minnettarız!
    Başladığımızda küçük bir ekiptik, büyük hayallerimiz vardı ama maddi olarak her şey hemen mümkün olmuyordu. Ofis tutma hayalimizi bir süre ertelemek zorunda kaldık. Ama sizlerin desteğiyle, sabır ve emekle bugün bambaşka bir noktaya geldik. Artık sadece bir ekip değil, büyük bir aile olduk! Ve şimdi daha büyük bir adım atıyoruz! 🚀
    Yeni Ofis & Yeni Marka ile Daha Kurumsal Bir Yapıya Geçiyoruz!
    • Ekibimizi genişlettik, daha fazla profesyonel arkadaş aramıza katıldı.
    • Mevcut ofisimize ek olarak yan dükkânı da aldık, artık daha geniş bir alanda çalışıyoruz.
    • Markamızı daha güçlü bir hale getirmek için isim değişikliğine gidiyoruz ve renklerimizi yeniliyoruz.
    • Daha büyük projelere odaklanarak sektörde daha sağlam bir yer edinmek istiyoruz.
    Bu Yolda Beraberiz!
    Siz olmasaydınız, bu kadar hızlı büyüyemezdik! R10’un bize kattıkları saymakla bitmez; hem iş, hem dostluk anlamında burada çok şey öğrendik, çok güzel insanlar tanıdık. Şimdi bu yeni dönemde de sizlerin desteğiyle çok daha büyük başarılara imza atacağımıza inanıyoruz.
    Görüş ve düşünceleriniz bizim için çok değerli. Desteklerinizi, yorumlarınızı ve fikirlerinizi bekliyoruz!
    Hayırlı olsun
  • 30-03-2025, 21:02:29
    #21
    meksec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun
    teşekkür ederim
  • 30-03-2025, 21:03:08
    #22
    DetayHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    değerli yorumunuz için teşekkürler ofisin yan tarafınıda satın aldık 5 kişi çalışıyorduk burada şuanda yan taraf yapılıyor bura müdüriyet gibi olucak şuanda 5 belediye ile çalışıyoruz ve gerçekten artık metin2 gibi sektörlere girmek istemiyorum kurumsal yapıya dönmek istiyorum diğer taraf tamamen çalışma arkadaşlarımın olduğu yer olucak orada baya büyük led ekranlar istedik giriş kapısını iptal edip arkadan giriş yaptık bütün olarak bakıldığında daha güzel olucağını düşünüyorum değerli yorumun için teşekkür ederim
    Tamamdır bu açıklamanızdan sonra daha çağdaş mobilyalar tercih etmenizi ve iç mekan renklerini hala beğenmediğimi söyleyebilirim.Daha enerjik,sıcak renkleri tavsiye ederim.Ayrıca girişe bir orta boy,masalarada ufak canlı çiçekler güzel duru.Zamanla yaparsınız.Aslında bir iç mimar tanıdığın olsa ya da danışsan benimle benzer şeyleri söyleyecektir...
  • 30-03-2025, 21:04:12
    #23
    ua87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamamdır bu açıklamanızdan sonra daha çağdaş mobilyalar tercih etmenizi ve iç mekan renklerini hala beğenmediğimi söyleyebilirim.Daha enerjik,sıcak renkleri tavsiye ederim.Zamanla yaparsınız.Aslında bir iç mimar tanıdığın olsa ya da danışsan benimle benzer şeyleri söyleyecektir...
    mobilyaları almadık mobilya öneriniz varmı yan taraf 90m2 toplamda 5 masa gelicek
  • 30-03-2025, 21:06:55
    #24
    DetayHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mobilyaları almadık mobilya öneriniz varmı yan taraf 90m2 toplamda 5 masa gelicek
    Klasik ve klişe mobilyalardan uzak durun.Çağdaş yeni nesil mobilyalar tercih edin.Rahat ve modüler olsunlar.Bence ofisinizin stilinin ana fikri enerjik ve ferah olmalı...
  • 30-03-2025, 21:09:26
    #25
    Hayırlı olsun, Allah bol kazançlar versin, emeğinizi boşa çıkarmasın.
  • 30-03-2025, 21:13:00
    #26
    Muteber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun, Allah bol kazançlar versin, emeğinizi boşa çıkarmasın.
    allah razı olsun daha güzelleri size nasip olsun
  • 30-03-2025, 21:17:32
    #27
    Gizlilik Arıyorsan Uk Sim
    Hayırlı olsun hocam, Allah utandırmasın.