DetayHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
değerli yorumunuz için teşekkürler ofisin yan tarafınıda satın aldık 5 kişi çalışıyorduk burada şuanda yan taraf yapılıyor bura müdüriyet gibi olucak şuanda 5 belediye ile çalışıyoruz ve gerçekten artık metin2 gibi sektörlere girmek istemiyorum kurumsal yapıya dönmek istiyorum diğer taraf tamamen çalışma arkadaşlarımın olduğu yer olucak orada baya büyük led ekranlar istedik giriş kapısını iptal edip arkadan giriş yaptık bütün olarak bakıldığında daha güzel olucağını düşünüyorum değerli yorumun için teşekkür ederim
Tamamdır bu açıklamanızdan sonra daha çağdaş mobilyalar tercih etmenizi ve iç mekan renklerini hala beğenmediğimi söyleyebilirim.Daha enerjik,sıcak renkleri tavsiye ederim.Ayrıca girişe bir orta boy,masalarada ufak canlı çiçekler güzel duru.Zamanla yaparsınız.Aslında bir iç mimar tanıdığın olsa ya da danışsan benimle benzer şeyleri söyleyecektir...