Yeni Ofisimiz Tadilatımız Bitti
52
●3.910
- 30-03-2025, 20:47:28Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.çok teşekkür ederim rabim daha iyilerini size nasip etsinDOGRU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-03-2025, 20:55:06değerli yorumunuz için teşekkürler ofisin yan tarafınıda satın aldık 5 kişi çalışıyorduk burada şuanda yan taraf yapılıyor bura müdüriyet gibi olucak şuanda 5 belediye ile çalışıyoruz ve gerçekten artık metin2 gibi sektörlere girmek istemiyorum kurumsal yapıya dönmek istiyorum diğer taraf tamamen çalışma arkadaşlarımın olduğu yer olucak orada baya büyük led ekranlar istedik giriş kapısını iptal edip arkadan giriş yaptık bütün olarak bakıldığında daha güzel olucağını düşünüyorum değerli yorumun için teşekkür ederimua87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-03-2025, 21:01:09kira olarak 8bin ile başladık dükkan cocukluk arkadaşımındı kısa süre önce ortak olduk ve şuanda kira vermiyorum ancak çoçukluk arkadaşım diye benden düşük ücret aldı normalde burada kiralar 25-30 arası ancak yan dükkan kiralık 18 veriyoruz orayaRows adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
