ua87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes h.o der geçerde.Ben size samimi fikrimi yazayım.Ofisin rengini hiç beğenmedim.Ayrıca mobilyalar ve ofis tasarımı aşırı sıradan yaptığınız sektörle alakasız duruyor...
değerli yorumunuz için teşekkürler ofisin yan tarafınıda satın aldık 5 kişi çalışıyorduk burada şuanda yan taraf yapılıyor bura müdüriyet gibi olucak şuanda 5 belediye ile çalışıyoruz ve gerçekten artık metin2 gibi sektörlere girmek istemiyorum kurumsal yapıya dönmek istiyorum diğer taraf tamamen çalışma arkadaşlarımın olduğu yer olucak orada baya büyük led ekranlar istedik giriş kapısını iptal edip arkadan giriş yaptık bütün olarak bakıldığında daha güzel olucağını düşünüyorum değerli yorumun için teşekkür ederim