• 23-03-2025, 03:13:07
    #1
    Merhaba abiler

    Ben 2.5 yıldır fabrikada çalışıyorum 30 nisanda askerlik yerimiz açıklanıcak ve tazminat alıp işi bırakacağım ama pazar günleri işe gitmem için tehdit ediyorlar bende gitmiyorum hafta içi 3 gün ücretli izin verip gelmedi olarak gösterip işten çıkaracaklar nasıl bir yol izlemeliyim nereye şikayet edeceğim ?
  • 23-03-2025, 03:13:59
    #2
    @malimusavirbb;
  • 23-03-2025, 03:16:23
    #3
    Hem ücretli izin verip hem de mazeretsiz gelmedi diye işten çıkışını veremezler.
  • 23-03-2025, 03:17:42
    #4
    Kelaseth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hem ücretli izin verip hem de mazeretsiz gelmedi diye işten çıkışını veremezler.

    Hocam 3 gün işe gelme diyecek devamsız yazacaklar her gün sonra çıkış verecekler işten tazminatsız çıkarma taktiği bu ve bana uygulayacaklar pazar günü gitmediğim için.
  • 23-03-2025, 03:24:16
    #5
    Siz de 4-5 pazar gidin kafanız rahat olsun
  • 23-03-2025, 03:26:01
    #6
    hsaat06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz de 4-5 pazar gidin kafanız rahat olsun
    Paketleme kalite kontrol bölüme baktığım için 8 saat zor geçiyor 12 saat yapınca ağrısı geçmiyor
  • 23-03-2025, 03:28:27
    #7
    Sadece NET Çözümler 🚀
    JeaxyRack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 3 gün işe gelme diyecek devamsız yazacaklar her gün sonra çıkış verecekler işten tazminatsız çıkarma taktiği bu ve bana uygulayacaklar pazar günü gitmediğim için.
    Mesaiye gitmediğiniz için işten çıkaramazlar ayrıca işe gelme dediklerinde yazılı izin belgesi alın.
  • 23-03-2025, 03:29:25
    #8
    ArelDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesaiye gitmediğiniz için işten çıkaramazlar ayrıca işe gelme dediklerinde yazılı izin belgesi alın.

    Bilgi verdiğiniz için teşekkür ederim
  • 23-03-2025, 03:32:31
    #9
    170'i arayıp bu konuyu onlara danışabilirsin sana yardımcı olacaklardır. Bunun dışında pazar günü işe gelmen gerektiğini söyleyen bir mesaj var ise kayıt altında tut. İleride iş mahkemesine de başvurabilirsin.