Merhaba abiler
Ben 2.5 yıldır fabrikada çalışıyorum 30 nisanda askerlik yerimiz açıklanıcak ve tazminat alıp işi bırakacağım ama pazar günleri işe gitmem için tehdit ediyorlar bende gitmiyorum hafta içi 3 gün ücretli izin verip gelmedi olarak gösterip işten çıkaracaklar nasıl bir yol izlemeliyim nereye şikayet edeceğim ?
İş yeri şikayet & tazminat hk.
21
●1.130
- 23-03-2025, 03:17:42Kelaseth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 3 gün işe gelme diyecek devamsız yazacaklar her gün sonra çıkış verecekler işten tazminatsız çıkarma taktiği bu ve bana uygulayacaklar pazar günü gitmediğim için. - 23-03-2025, 03:26:01Paketleme kalite kontrol bölüme baktığım için 8 saat zor geçiyor 12 saat yapınca ağrısı geçmiyorhsaat06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-03-2025, 03:28:27Mesaiye gitmediğiniz için işten çıkaramazlar ayrıca işe gelme dediklerinde yazılı izin belgesi alın.JeaxyRack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-03-2025, 03:29:25ArelDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgi verdiğiniz için teşekkür ederim
