• 23-03-2025, 19:52:13
    #19
    3 gün ücretli izin verip gelmedi olarak göstereceklerine gunlerde disardan yemek fisi siparişi ver ve yemek fislerini mutlaka sakla bunlar senin o gun geldigini kanıtlar belge olarak mahkemede kullanilabilir. Kredi kartiyla harcama yapin. Ayrıca ayarlayabiliyorsaniz internetten ucuz bsyler sipariş verin o 3 gune yine kargo gelmesi o gun burada bulunduguna dair belgedir olasi mahkeme durumunda bu belgeleri sunabilirsiniz.Kargo tutanagi mahkemede cok ise yarar önemlidir. Kredi karti fisleri kaybetmeyin ve adreste fabrika adresi olsun. Ayrica Askerlige teslim olmadan Askere gideceginize tazminatlarinizin odenmesine dair noterden ihtarname cektirin ki elinizde belge olsun ve en onemlisi sakin istifa icin kagidi imzalamayin.. is mahkemesi iscilerin yanindadir ama olasi mahkeme icin evrak, şahit toplayin.
  • 23-03-2025, 21:35:24
    #20
    JeaxyRack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba abiler

    Ben 2.5 yıldır fabrikada çalışıyorum 30 nisanda askerlik yerimiz açıklanıcak ve tazminat alıp işi bırakacağım ama pazar günleri işe gitmem için tehdit ediyorlar bende gitmiyorum hafta içi 3 gün ücretli izin verip gelmedi olarak gösterip işten çıkaracaklar nasıl bir yol izlemeliyim nereye şikayet edeceğim ?
    Kardeşim tavsiyem hiç kimseyle muhattap olma. Noterden işten ayrılmak için ihtar çek ayrılık nedeni askerlik diye belirteceksin hiç bir katakülle yapamazlar artık kıdem tazminatını alacaksın ayrıca askerlik nedeni ile ayrılmalarda ihbar süresi yoktur. Direk kesinti olmadan çıkış yapabilirsin. En güzeli güzelce konusup anlaşmak gerekirse önceden bildirmek. Bu yazdıklarımı noter askerlik ihbar süresi vs gibi googledan aratıp genişçe okuyabilirsin makaleleri.
  • 23-03-2025, 21:39:03
    #21
    uzmangrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim tavsiyem hiç kimseyle muhattap olma. Noterden işten ayrılmak için ihtar çek ayrılık nedeni askerlik diye belirteceksin hiç bir katakülle yapamazlar artık kıdem tazminatını alacaksın ayrıca askerlik nedeni ile ayrılmalarda ihbar süresi yoktur. Direk kesinti olmadan çıkış yapabilirsin. En güzeli güzelce konusup anlaşmak gerekirse önceden bildirmek. Bu yazdıklarımı noter askerlik ihbar süresi vs gibi googledan aratıp genişçe okuyabilirsin makaleleri.

    Teşekkür ederim araştıracağım
  • 23-03-2025, 23:23:46
    #22
    mesaiye kalmak istemediğinize dair iş yerine dilekçe verin