Merhaba abiler
Ben 2.5 yıldır fabrikada çalışıyorum 30 nisanda askerlik yerimiz açıklanıcak ve tazminat alıp işi bırakacağım ama pazar günleri işe gitmem için tehdit ediyorlar bende gitmiyorum hafta içi 3 gün ücretli izin verip gelmedi olarak gösterip işten çıkaracaklar nasıl bir yol izlemeliyim nereye şikayet edeceğim ?
Kardeşim tavsiyem hiç kimseyle muhattap olma. Noterden işten ayrılmak için ihtar çek ayrılık nedeni askerlik diye belirteceksin hiç bir katakülle yapamazlar artık kıdem tazminatını alacaksın ayrıca askerlik nedeni ile ayrılmalarda ihbar süresi yoktur. Direk kesinti olmadan çıkış yapabilirsin. En güzeli güzelce konusup anlaşmak gerekirse önceden bildirmek. Bu yazdıklarımı noter askerlik ihbar süresi vs gibi googledan aratıp genişçe okuyabilirsin makaleleri.