Merhaba abiler

Ben 2.5 yıldır fabrikada çalışıyorum 30 nisanda askerlik yerimiz açıklanıcak ve tazminat alıp işi bırakacağım ama pazar günleri işe gitmem için tehdit ediyorlar bende gitmiyorum hafta içi 3 gün ücretli izin verip gelmedi olarak gösterip işten çıkaracaklar nasıl bir yol izlemeliyim nereye şikayet edeceğim ?