• 19-03-2025, 19:24:07
    #19
    Avukatınız her hangi bir haksız ücret talep etmemiş görülen her dava için ayrı ücret talep edilir kapanmış bir dava farklı koşullarda yeniden açıldığında kime giderseniz gidin aynı şekilde yeniden ücret talep eder bu gayet normal bir durum. Maddi durumunuz iyiyse riske atmamak adına avukat ile devam etmeniz en sağlıklısı olacaktır eğer değilse şansınızı bir deneyin ama her hangi bir aksilik durumunda çözebilme ihtimaliniz oldukça düşük bu yüzden mümkün mertebe ilk seçeneği yani avukat ile devam etmeye odaklanın tavsiyem.
  • 20-03-2025, 05:01:01
    #20
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben olsam ödemem. Gereken yapılmış. Ceza iptal edilmiş. Yeniden kurulacak mahkeme istinafin bozduğu cezayı bir daha vermez. Boşa vermiş olursunuz. Yeni ceza indirimli vs olur. Aynısını yaşadım. Daha az ceza aldım, oda paraya çevrildi. Bitti gitti.
    Bir tanıdığım istinafta dosyası dönüyor sonra mahkeme oluyor cezası istinaftan önce 1 yılsa istinaftan sonra 2 yıl oluyor artabiliyor
  • 20-03-2025, 05:03:56
    #21
    Üyeliği durduruldu
    En kolay para kazanan meslek Avukatlık. ALLAH iyiler ile karşılaştırsın.
  • 20-03-2025, 05:07:10
    #22
    dogapurelife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En kolay para kazanan meslek Avukatlık. ALLAH iyiler ile karşılaştırsın.
    amin hocam valla parasında değilim avukat iyi mi değilmi bilmiyorum o parayı vermeye değsin istiyorum başka avukata gidiyoruz hepsi birbirini kotuluyor
  • 20-03-2025, 11:04:07
    #23
    Yoruk624 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hukuk fakültesi bitirmiş biri olarak size önerim avukatsiz devam edin 5 yıl altı davalarda avukatsiz savunma yapılabilir. Avukat burda sadece bir dilekçe ile isi halledebilir bireysel.olarak sizde halledebilir ve kendinizi daha iyi savunabilirsiniz ayrıca 4.2 ay cezası bile yok girdi çıktı yaptırırlar istinaf geçerli bir delil yok sa aynı cezayi verip üstüne para cezası ekleyebilir. İkinci kez ceza verildi farzedelim bu avukat sizi tekrardan arayıp aynı parayı isteyecektir. O yüzden avukatla ilisiginizi kesin kendi savunmanizi yapın ağır muebbetlik ceza yoksa 5 yıl altına avukatada gerek yoktur. Avukatsiz hakkınızi kendiniz daha iyi savunursunuz olaya hakimsiniz zaten
    Hocamızın da dediği gibi kendi savunmanızı yazabilirsiniz.
    Hatta chatgpt ile çok daha iyisini yazdırabilirsiniz.
    Nette dilekçe örnekleri varsa, yapay zekaya bunları gösterin ve detaylı şekilde olayı anlatın.
    O size çok daha iyi bir savunma dilekçesi hazırlayacaktır.