Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben olsam ödemem. Gereken yapılmış. Ceza iptal edilmiş. Yeniden kurulacak mahkeme istinafin bozduğu cezayı bir daha vermez. Boşa vermiş olursunuz. Yeni ceza indirimli vs olur. Aynısını yaşadım. Daha az ceza aldım, oda paraya çevrildi. Bitti gitti.
Bir tanıdığım istinafta dosyası dönüyor sonra mahkeme oluyor cezası istinaftan önce 1 yılsa istinaftan sonra 2 yıl oluyor artabiliyor