Yoruk624 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hukuk fakültesi bitirmiş biri olarak size önerim avukatsiz devam edin 5 yıl altı davalarda avukatsiz savunma yapılabilir. Avukat burda sadece bir dilekçe ile isi halledebilir bireysel.olarak sizde halledebilir ve kendinizi daha iyi savunabilirsiniz ayrıca 4.2 ay cezası bile yok girdi çıktı yaptırırlar istinaf geçerli bir delil yok sa aynı cezayi verip üstüne para cezası ekleyebilir. İkinci kez ceza verildi farzedelim bu avukat sizi tekrardan arayıp aynı parayı isteyecektir. O yüzden avukatla ilisiginizi kesin kendi savunmanizi yapın ağır muebbetlik ceza yoksa 5 yıl altına avukatada gerek yoktur. Avukatsiz hakkınızi kendiniz daha iyi savunursunuz olaya hakimsiniz zaten
Hocamızın da dediği gibi kendi savunmanızı yazabilirsiniz.
Hatta chatgpt ile çok daha iyisini yazdırabilirsiniz.
Nette dilekçe örnekleri varsa, yapay zekaya bunları gösterin ve detaylı şekilde olayı anlatın.
O size çok daha iyi bir savunma dilekçesi hazırlayacaktır.