• 17-03-2025, 18:28:17
    #1
    2024de 20 yaşıma girdim 7 aydır hastaneye duzeli bi şeklide gitmedim bile 2 kez gittim kayıt yapan sgkan yok para öde diyordu zar zor radevu buldum için ödemek zorunda kalıyordum raporum bitmişti doktor sgkya git gss açtır dedi e devletten baktım 5bin borc gözüküyor işimde yok ödemek için internette baktım zaman bazı kisilerede icra göndermişler
  • 17-03-2025, 18:33:54
    #2
    Gss borç çıkarmanın hastaneye gidip gitmemeniz ile hiç bir alakası yok.
    Halen öğrenciyseniz sgk şübesine gidip sildireceksiniz.
    Edit sanırım öğrenci değilsiniz.
    GSS sistemi devletin her 18 yada 20 yaşına giren her erkek vatandaşa yüklediği bir sistemdir.
    Ya sigortalı bir işte çalışacaksınız, Ya da bağkurunuz olacak. Yada yeşilkart çıkartacaksınız.
    Bu 2 seçenek yoksa, her ay gss minimum tutar ödemeniz lazım.
    hastaneye gitsenizde gitmesenizde her ay belli bir tutar gss ödemeniz lazım.
    En düşük gss tutarı 2025 itibariyle 780,17 TL aylık
  • 17-03-2025, 18:34:35
    #3
    Sigortali bir işte çalışmayanlara otomatik GSS yapılıyor sanırım en yüksek fiyattan.
    Kendin gidip GSS düzenletiyorsun aylık eve giren gelir üzerinden bir hesap yapıp ona göre aylık ödemeyi düşürebilirler.
  • 17-03-2025, 18:49:19
    #4
    Öğrencilik bittiyse SGK yoksa GSS başlar yazmaya hocam
  • 17-03-2025, 20:29:15
    #5
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gss borç çıkarmanın hastaneye gidip gitmemeniz ile hiç bir alakası yok.
    Halen öğrenciyseniz sgk şübesine gidip sildireceksiniz.
    Edit sanırım öğrenci değilsiniz.
    GSS sistemi devletin her 18 yada 20 yaşına giren her erkek vatandaşa yüklediği bir sistemdir.
    Ya sigortalı bir işte çalışacaksınız, Ya da bağkurunuz olacak. Yada yeşilkart çıkartacaksınız.
    Bu 2 seçenek yoksa, her ay gss minimum tutar ödemeniz lazım.
    hastaneye gitsenizde gitmesenizde her ay belli bir tutar gss ödemeniz lazım.
    En düşük gss tutarı 2025 itibariyle 780,17 aylık
    Liseden sonra 1 yıl üniye gitmemiştim o sıra bana bu ücret yazılmış mıdır? 18 19 yaş arasında
  • 17-03-2025, 20:32:40
    #6
    focuss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Liseden sonra 1 yıl üniye gitmemiştim o sıra bana bu ücret yazılmış mıdır? 18 19 yaş arasında
    E devletten kontrol edin. Direkt link veriyorum.

    https://www.turkiye.gov.tr/sgk-gss-borc-dokumu
  • 17-03-2025, 21:41:38
    #7
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gss borç çıkarmanın hastaneye gidip gitmemeniz ile hiç bir alakası yok.
    Halen öğrenciyseniz sgk şübesine gidip sildireceksiniz.
    Edit sanırım öğrenci değilsiniz.
    GSS sistemi devletin her 18 yada 20 yaşına giren her erkek vatandaşa yüklediği bir sistemdir.
    Ya sigortalı bir işte çalışacaksınız, Ya da bağkurunuz olacak. Yada yeşilkart çıkartacaksınız.
    Bu 2 seçenek yoksa, her ay gss minimum tutar ödemeniz lazım.
    hastaneye gitsenizde gitmesenizde her ay belli bir tutar gss ödemeniz lazım.
    En düşük gss tutarı 2025 itibariyle 780,17 aylık
    gittim hocam silmiyorlar naslı borcu ödücem dedim gelir testi yapıtır devlet öderse öder yoksa mecbur ödüceksin dedi
  • 17-03-2025, 21:42:30
    #8
    SerkanAks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öğrencilik bittiyse SGK yoksa GSS başlar yazmaya hocam
    gss kapalıydı muayne ucretini ödüyordum zaten
  • 17-03-2025, 21:49:59
    #9
    gorevciler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gittim hocam silmiyorlar naslı borcu ödücem dedim gelir testi yapıtır devlet öderse öder yoksa mecbur ödüceksin dedi
    Yeşilkart çıkart. Sosyal yardımlaşme merkezine gidip, her ilde ilçede varlar. Gidip yeşil kart çıkarmanız gerektiğini söyleyin.
    Ama eve giren toplam para sanırım asgari ücretin 3 te 1i ise anca yeşilkart çıkartabilirsiniz.
    Yoksa hastane ile işiniz var ise her ay 780 TL ödemeniz lazım.

    gorevciler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gittim hocam silmiyorlar naslı borcu ödücem dedim gelir testi yapıtır devlet öderse öder yoksa mecbur ödüceksin dedi
    Gelir testi de yapsanız en düşük aylık ödenmesi gereken tutar 780 TL. Ve her asgari ücret zammında bu gss tutarı da zamlanıyor.