2024de 20 yaşıma girdim 7 aydır hastaneye duzeli bi şeklide gitmedim bile 2 kez gittim kayıt yapan sgkan yok para öde diyordu zar zor radevu buldum için ödemek zorunda kalıyordum raporum bitmişti doktor sgkya git gss açtır dedi e devletten baktım 5bin borc gözüküyor işimde yok ödemek için internette baktım zaman bazı kisilerede icra göndermişler