Gss borç çıkarmanın hastaneye gidip gitmemeniz ile hiç bir alakası yok.
Halen öğrenciyseniz sgk şübesine gidip sildireceksiniz.
Edit sanırım öğrenci değilsiniz.
GSS sistemi devletin her 18 yada 20 yaşına giren her erkek vatandaşa yüklediği bir sistemdir.
Ya sigortalı bir işte çalışacaksınız, Ya da bağkurunuz olacak. Yada yeşilkart çıkartacaksınız.
Bu 2 seçenek yoksa, her ay gss minimum tutar ödemeniz lazım.
hastaneye gitsenizde gitmesenizde her ay belli bir tutar gss ödemeniz lazım.
En düşük gss tutarı 2025 itibariyle 780,17 aylık
gittim hocam silmiyorlar naslı borcu ödücem dedim gelir testi yapıtır devlet öderse öder yoksa mecbur ödüceksin dedi