gorevciler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gittim hocam silmiyorlar naslı borcu ödücem dedim gelir testi yapıtır devlet öderse öder yoksa mecbur ödüceksin dedi
Yeşilkart çıkart. Sosyal yardımlaşme merkezine gidip, her ilde ilçede varlar. Gidip yeşil kart çıkarmanız gerektiğini söyleyin.
Ama eve giren toplam para sanırım asgari ücretin 3 te 1i ise anca yeşilkart çıkartabilirsiniz.
Yoksa hastane ile işiniz var ise her ay 780 TL ödemeniz lazım.

gorevciler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gittim hocam silmiyorlar naslı borcu ödücem dedim gelir testi yapıtır devlet öderse öder yoksa mecbur ödüceksin dedi
Gelir testi de yapsanız en düşük aylık ödenmesi gereken tutar 780 TL. Ve her asgari ücret zammında bu gss tutarı da zamlanıyor.