• 14-03-2025, 23:19:23
    #37
    Sokaktan tek davulcu çalarak gitse kimse rahatasız olmaz diye düşünüyorum ama davulcular zile basıyor kapıda dakikalarca çalıyor gitmiyorlar para almaya çalışıyorlar hoş değil
  • 14-03-2025, 23:39:10
    #38
    Üyeliği durduruldu
    Her sene davulcu konusunun açılması bence daha gereksiz.
    1, 2, 3 ...
  • 14-03-2025, 23:42:54
    #39
    Maddi durumu kötü olan bir yakinima gidip eldeki 200 TL gösterip, tüm apartman 200 TL verdi. Sizde 200 TL vereceksiniz diye zorlama yapmış. Güç bela 50 TL yi kabul etmiş.
  • 15-03-2025, 00:01:16
    #40
    hasyer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her sene davulcu konusunun açılması bence daha gereksiz.
    1, 2, 3 ...
    konunun açılması gereksiz ama sizin yorum yapmanız gerekli mi ?
    madem yoksa gerekli gereksiz her konuya torba dolsun diye yorum yapanlardan mısınız ?
    aynı tepkiyi senede bir değilde günde 10larca açılan konulara da gösteriyor musunuz ?
    bu yazdığınız 3 konuyu da her sene ben mi açmışım ?
    R10 da konulara neye göre cevap yazıyorsunuz ?

    Muhtemelen bu sorduklarımın hiç birine kendinizi haklı çıkartacak cevap veremeyeceğiniz için kısa yoldan beni engellersiniz...
  • 15-03-2025, 00:03:11
    #41
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maddi durumu kötü olan bir yakinima gidip eldeki 200 TL gösterip, tüm apartman 200 TL verdi. Sizde 200 TL vereceksiniz diye zorlama yapmış. Güç bela 50 TL yi kabul etmiş.
    öyle saçmalık mı olur istersem 5 kuruş vermem, benim evimin önünde çalıp beni uyandırma derim
  • 15-03-2025, 00:03:41
    #42
    Adam 3.gün gelmiş para istiyor, ortada ve sonunda gelecekmiş.
    Hiç bir şekilde duyulmuyor, hoparlorle geziyorlar, kesinlikle karşıyım
  • 15-03-2025, 00:05:20
    #43
    senturksun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam 3.gün gelmiş para istiyor, ortada ve sonunda gelecekmiş.
    Hiç bir şekilde duyulmuyor, hoparlorle geziyorlar, kesinlikle karşıyım
    hoparlörle gezeni ilk defa duydum hocam nasıl yani davul çalmak yerine megafon gibi bir şey mi kullanıyorlar
  • 15-03-2025, 00:05:42
    #44
    kSalih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle saçmalık mı olur istersem 5 kuruş vermem, benim evimin önünde çalıp beni uyandırma derim
    Neredeyse kavga çikartacakmiş bir çingene adam.
    Ablamda zor 50 TL kabul ettirmiş.
    Ben olsam kapıyı yüzüne kapatırdım. Sabaha kadar dur derdim.
  • 15-03-2025, 00:07:00
    #45
    kSalih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hoparlörle gezeni ilk defa duydum hocam nasıl yani davul çalmak yerine megafon gibi bir şey mi kullanıyorlar
    Megafon olsa yine bir emek var dersin, adam bir tane hoğparlor koymuş , sesi loop etmiş durmadan aynı davul sesi çalıyor, 5 saniye geçerken yanımızdan duydun duydun zaten çok seste gelmiyor.