hasyer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her sene davulcu konusunun açılması bence daha gereksiz.
1, 2, 3 ...
konunun açılması gereksiz ama sizin yorum yapmanız gerekli mi ?
madem yoksa gerekli gereksiz her konuya torba dolsun diye yorum yapanlardan mısınız ?
aynı tepkiyi senede bir değilde günde 10larca açılan konulara da gösteriyor musunuz ?
bu yazdığınız 3 konuyu da her sene ben mi açmışım ?
R10 da konulara neye göre cevap yazıyorsunuz ?

Muhtemelen bu sorduklarımın hiç birine kendinizi haklı çıkartacak cevap veremeyeceğiniz için kısa yoldan beni engellersiniz...