• 12-03-2025, 21:25:10
    #1
    Selamlar bekçilerin asıl amacı ara sokaklarda gücenliği sağlamak değilmi? Sürekli anacaddedeler harici hiçbiryere gitmiyorlar zaten bunu poliste yapıyor. Bu konuda devledin bir kontrolü yokmu?
  • 12-03-2025, 21:31:50
    #2
    Benim bi arkadaşım bekçi, meydanda dolanıyorlar, caminin önünde çay içiyorlar, gece vakitlerinde de karakolda genelde
  • 12-03-2025, 21:33:01
    #3
    ensygmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim bi arkadaşım bekçi, meydanda dolanıyorlar, caminin önünde çay içiyorlar, gece vakitlerinde de karakolda genelde
    yanlış anlamayın birde arkadaşınız bildiğimiz hiçbirşey yapmadan maaş alıyor yani (hiç kimseye hakaretim yok seviyeli şekilde tartışalım lütfen)
  • 12-03-2025, 21:35:53
    #4
    buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanlış anlamayın birde arkadaşınız bildiğimiz hiçbirşey yapmadan maaş alıyor yani (hiç kimseye hakaretim yok seviyeli şekilde tartışalım lütfen)
    Ya hocam muhakkak vardır büyük sorumlulukları dışarıdan bir gözle tam anlamıyla bilemeyiz. Bu arkadaşım 2 ay önce int**ar girişiminde bulundu psikolojik olarak yıpranmıştı, amir'i müdür'ü yüzünden. Bence sila* taşımak bile başlı başına bir sorumluluk.
  • 12-03-2025, 21:36:18
    #5
    Bekçiler genellikle geceleri sokaklarda ek polis devriyesi tarzı geziyorlar hocam. Son dönemde gelen silah ve üst arama yetkisinden sonra polise eşdeğer bir meslek halini aldı tabii polislik kadar stabil bir çalışma saatleri bulunmuyor. Teşekkürler.
  • 12-03-2025, 21:36:58
    #6
    Mahalle bekçileri. Islevsiz gibi gözükseler de bazen işe yarıyorlar. Bir kere gasp edilecekken sayelerinde kurtuldum.
  • 12-03-2025, 21:57:54
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Karanlığın prensleri
  • 12-03-2025, 22:08:37
    #8
    Platin üye
    Kimlik sormak.
  • 12-03-2025, 22:17:57
    #9
    Şahsi kanaatimce Koruyucular ve Bekçiler devlete gereksiz fazlasıyla yük.