Benim bi arkadaşım bekçi, meydanda dolanıyorlar, caminin önünde çay içiyorlar, gece vakitlerinde de karakolda genelde
yanlış anlamayın birde arkadaşınız bildiğimiz hiçbirşey yapmadan maaş alıyor yani (hiç kimseye hakaretim yok seviyeli şekilde tartışalım lütfen)