Selamlar bekçilerin asıl amacı ara sokaklarda gücenliği sağlamak değilmi? Sürekli anacaddedeler harici hiçbiryere gitmiyorlar zaten bunu poliste yapıyor. Bu konuda devledin bir kontrolü yokmu?