yanlış anlamayın birde arkadaşınız bildiğimiz hiçbirşey yapmadan maaş alıyor yani (hiç kimseye hakaretim yok seviyeli şekilde tartışalım lütfen)
Ya hocam muhakkak vardır büyük sorumlulukları dışarıdan bir gözle tam anlamıyla bilemeyiz. Bu arkadaşım 2 ay önce int**ar girişiminde bulundu psikolojik olarak yıpranmıştı, amir'i müdür'ü yüzünden. Bence sila* taşımak bile başlı başına bir sorumluluk.