Hayırlısıyla daha öncekilerine gelememiştim buna gelmek istiyorum
R10 İftar Yemeği Bu Senede Olacak mı?
15
●878
- 01-03-2025, 18:23:37evet istanbul, ankara ve izmirde düşünülüyor
- 01-03-2025, 18:28:51katılıyorum, ayrıca inşallah avrupa yakasında olurRoichue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-03-2025, 18:30:06Mekan güzeldi, fakat yemekler güzel değildi.Roichue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anadolu yakası iyidiryigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-03-2025, 18:31:38Kim geçicek bu trafikte Avrupaya. O sebepten Anadolu daha sessiz sakin iyidiryigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle