Konu
R10 İftar Yemeği Bu Senede Olacak mı?
01-03-2025, 18:30:06
#5
ademakcan
Roichue adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İstanbulda geçen sene yemekler oldukça kötüydü, umarız bu sefer güzel bir mekan seçilir
Mekan güzeldi, fakat yemekler güzel değildi.
yigityavuzy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
katılıyorum, ayrıca inşallah avrupa yakasında olur
Anadolu yakası iyidir