Roichue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstanbulda geçen sene yemekler oldukça kötüydü, umarız bu sefer güzel bir mekan seçilir
Mekan güzeldi, fakat yemekler güzel değildi.

yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
katılıyorum, ayrıca inşallah avrupa yakasında olur
Anadolu yakası iyidir