Konu
R10 İftar Yemeği Bu Senede Olacak mı?
01-03-2025, 18:28:51
#4
yigityavuzy
GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
Roichue adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İstanbulda geçen sene yemekler oldukça kötüydü, umarız bu sefer güzel bir mekan seçilir
katılıyorum, ayrıca inşallah avrupa yakasında olur