Konu
R10 İftar Yemeği Bu Senede Olacak mı?
01-03-2025, 18:30:51
#6
yigityavuzy
GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
ademakcan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Mekan güzeldi, fakat yemekler güzel değildi.
Anadolu yakası iyidir
çok anadolu oldu sıra avrupada