• 28-02-2025, 18:58:56
    #1
    Son bir kac haftadir arabayi tiktokda instada vs paylasiyordum. Nolduysa hep bir problem cikiyor hep sanayiye gidiyorum, bir problemi cozuyorum diger problem cikiyor digerini cozuyorum digeri cikiyor. Oysa ki benim arabama çok güzel diyene ben “daha iyisi senin olsun kardeşim” diyen bir insanım. bugün de tam kaportacidan arabayi bi cikarttim, hop araba rölantide sarsiliyor ama nasil sarsilma..

    birden ecp isigi yandi sonra motor isigi, saat aksam 5 sulari. Direkt kaportacimin onerdigi usta vardi, gittim 1200₺’ye ateşleme bobini degistirdim duzeldi. Bakalim suanlik arabanin her seyini tamamladim. Nazara mi geliyorum anlamadim, siz siz olun çok fazla malınızı her yerde paylasmayın. r10’u ailem için gordugumden bir maşallahınızı alırım.
  • 28-02-2025, 18:59:33
    #2
    İnsan zihni çok ilginç
  • 28-02-2025, 19:00:16
    #3
    Hocam arabayı instada hikaye attığım günün akşamı alkolik biri geldi çarptı
  • 28-02-2025, 19:00:32
    #4
    Maşallah
  • 28-02-2025, 19:02:00
    #5
    Abi buraya da atmışsın 😂
  • 28-02-2025, 19:02:15
    #6
    Bundan kendinize ders çıkarmanız ve her şeyinizi sosyal medyalara atmamanız gerektiğini öğrenmeniz güzel bir şey. Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin.
  • 28-02-2025, 19:02:31
    #7
    Swaid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam arabayı instada hikaye attığım günün akşamı alkolik biri geldi çarptı
    hocam elin zenginine bir şey olmuyor bize oluyor ben cözemedim mevzuyu
  • 28-02-2025, 19:02:44
    #8
    Daha fazla nazara gelmek için burada da mı paylaştınız
  • 28-02-2025, 19:03:22
    #9
    Hocam buraya atmanız bile düşündürücü olmalı Allah kaza beladan korusun