• 01-03-2025, 16:36:44
    #37
    r10dakilerin cogu nazara inanmazlar inanmıyosun madem niye gelip inananlara havlıyosun biz senin imansızlıgına laf ediyozmu
  • 01-03-2025, 17:05:18
    #38
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    maşallah diyelim güzel araçmış hocam.
  • 01-03-2025, 17:30:20
    #39
    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nazar sakız isminden öte bir şey değil. Ya kötü kullanıcısın ya ada itelemisler arabayı. Gecmis olsun hocam.
    ikisi de değil, psikologa gorünmelisiniz.
  • 01-03-2025, 17:31:14
    #40
    SeoWr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle nazar değmesin. Mal canın yongasıdır demişler nede olsa. Fakat bir eleştirim ve sorum olacak. Bu denli body kit yapıp arabayı yere yaklaştırınca trafik de vermiş olduğunuz rahatsızlığı düşünmüyor musunuz? Ankara bu şekilde çok fazla araç var bir kasisden geçerken bile nazlana nazlana geçmelerini bekliyoruz. yol sanki sadece kendilerine özel yapılmış gibi. Ezip geçesim geliyor böyle olduğunda insanların bu düşüncesi sizi rahatsız etmiyor mu?
    Araba air süspansiyonlu, istedigim zaman anlik olarak kaldirip indirebiliyorum, tesekkurler.
  • 01-03-2025, 17:34:41
    #41
    Araban çok güzelmişşşş keşke benim olsaaaaaa




    şaka şaka. allah nazarlardan korusun
  • 01-03-2025, 17:54:34
    #42
    🔥 AdSense Uzmanı 🔥
    Nazar kötü birşey hocam. Dikkat etmek lazım.
  • 01-03-2025, 18:48:28
    #43
    Siz öyle sanıyorsunuz. Adamların 10-15 milyonluk araçları var onlar niye nazara gelmiyor? Hocam arabanız düşman çatlatacak bir araç da değil oysaki.
  • 01-03-2025, 19:27:41
    #44
    Lusy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ikisi de değil, psikologa gorünmelisiniz.
    Tabi her Türk vatandaşının ihtiyacı var bu dönemler.
  • 01-03-2025, 19:49:11
    #45
    BlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz öyle sanıyorsunuz. Adamların 10-15 milyonluk araçları var onlar niye nazara gelmiyor? Hocam arabanız düşman çatlatacak bir araç da değil oysaki.
    evet bu da düşündürücü bi mevzu.