xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nazar sakız isminden öte bir şey değil. Ya kötü kullanıcısın ya ada itelemisler arabayı. Gecmis olsun hocam.
ikisi de değil, psikologa gorünmelisiniz.