Son bir kac haftadir arabayi tiktokda instada vs paylasiyordum. Nolduysa hep bir problem cikiyor hep sanayiye gidiyorum, bir problemi cozuyorum diger problem cikiyor digerini cozuyorum digeri cikiyor. Oysa ki benim arabama çok güzel diyene ben “daha iyisi senin olsun kardeşim” diyen bir insanım. bugün de tam kaportacidan arabayi bi cikarttim, hop araba rölantide sarsiliyor ama nasil sarsilma..

birden ecp isigi yandi sonra motor isigi, saat aksam 5 sulari. Direkt kaportacimin onerdigi usta vardi, gittim 1200₺’ye ateşleme bobini degistirdim duzeldi. Bakalim suanlik arabanin her seyini tamamladim. Nazara mi geliyorum anlamadim, siz siz olun çok fazla malınızı her yerde paylasmayın. r10’u ailem için gordugumden bir maşallahınızı alırım.