• 28-02-2025, 11:25:19
    #1
    R10'DA İLK | 81 İL SCRİPT
    Merhabalar, biraz düşündüm ve güzel olabilecek bir kaç özellik aklıma geldi. Sizlerinde tavsiyelerini bekliyorum.

    1- Cüzdan Sistemi;
    • Kullanıcılar cüdanlarına 1 TL olsa bile yükleyebilecekler. Biriken parayı Premium Üyelik, reklam paketleri ve ya hizmet alımı gibi şeylerde kullanabileceğiz. Üyeler arası tranalabilirsferle hizmet alımı gibi işlemlerde bu şekilde kolayca kazanılabilir. R10 bu hizmetten komisyonda alabilir ve 2 tarafta kazançlı çıkar.
    2- Kumbara Sistemi;
    • Kullanıcılar kendilerine bir süre belirleyecek ve o süre içerisinde kumbara içerisinde bir sayfada para yükleyebilecekler ama ne kadar olduğunu bilmeyecekler. Süre sonu geldiği zaman kullanıcı isterse bu parayı R10 içi premium üyelik için harcayabilecek veya da R10 içi hizmette kullanabilecek.
    3- Şans Oyunları Sistemi
    • Bugün hepsiburada, bilyoner veya Milli Piyango'nun kendi sayfasında bile kazı kazan gibi oyunlar mevcut. Bu sistemin R10'a gelip belirli bir oyun veya belirli ücret karşılığında biletler alabilelim.
    • Çekiliş Biletleri sistemi de gelebilir. Atıyorum iPhone 16 Pro Max alınıp yönetim tarafından çekilişe koyulsa ve biletleri örnek veriyorum 5 TL'den biz alabilsek bunu.


    Arkadaşlar benimkiler sadece öneridir, forumun ve bizlerinde kazanması için bir kaç basit öneri. Sizlerinde görüşlerini bekliyorum.
  • 28-02-2025, 11:33:01
    #2
    - Cüzdan sistemi için BTK dan ve bir kaç yerden bir çok belge ve onay alınması gerekiyor.
    Bu belgeler olmadan yapılırsa Vergi ve yanında bir çok sorun getirir.

    - Bahsettiğiniz şans oyunu ve Çekilişler; Milli Piyango İdaresi tarafından yapılmakta.
    Türkiye’de sadece onların bu konuda hakkı mevcut onun dışında kimse bunu yapması mümkün değil.

    yapmaları için milli piyango idaresinden onay, evrak ve lisans almaları gerekiyor.

    - Çekiliş; oda milli piyango idaresi üzerinden yapılmakta;
    Noter huzurunda çekilir. Bunun içinde örnek 10 tane iPhone dağıtacaklar; bu cihazları alıp üstüne milli piyango idaresine 10 iPhone misal 400Bin TL hibe etmesi gerekiyor.

    söyledikleriniz bu platform için uygun değil maalesef.
  • 28-02-2025, 11:36:40
    #3
    R10'DA İLK | 81 İL SCRİPT
    resulalagozoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    - Cüzdan sistemi için bir çok belge ve onay alınması gerekiyor.
    Bu belgeler olmadan yapılırsa Vergi ve yanında bir çok sorun getirir.


    - Bahsettiğiniz şans oyunu ve Çekilişler; Milli Piyango İdaresi tarafından yapılmakta.
    Türkiye’de sadece onların bu konuda hakkı mevcut onun dışında kimse bunu yapması mümkün değil.

    yapmaları için milli piyango idaresinden onay, evrak ve lisans almaları gerekiyor.


    - Çekiliş; oda milli piyango idaresi üzerinden yapılmakta;
    Noter huzurunda çekilir. Bunun içinde örnek 10 tane iPhone dağıtacaklar; bu cihazları alıp üstüne milli piyango idaresine 10 iPhone misal 400Bin TL hibe etmesi gerekiyor.

    söyledikleriniz bu platform için uygun değil maalesef.
    1-Cüzdan sistemi için belge alınabilir, R10'un kaç tane avukatı ve muhasebecisi vardır bilinmiyor bile. Gayet mantıklı bir fikir olduğunu düşünüyorum.
    2- Bu biraz zor olabilir ona bir şey diyemiyorum.
    3- iPhone 16 Pro Max 80.000 TL diyelim. 20.000 kişi 10 TL'den bilet alsa 200.000TL yapar bu da hem milli piyango payını hem de R10 payını fazlasıyla karşılayacaktır diye düşünüyorum.
  • 28-02-2025, 11:41:40
    #4
    Omurcn53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1-Cüzdan sistemi için belge alınabilir, R10'un kaç tane avukatı ve muhasebecisi vardır bilinmiyor bile. Gayet mantıklı bir fikir olduğunu düşünüyorum.
    2- Bu biraz zor olabilir ona bir şey diyemiyorum.
    3- iPhone 16 Pro Max 80.000 TL diyelim. 20.000 kişi 10 TL'den bilet alsa 200.000TL yapar bu da hem milli piyango payını hem de R10 payını fazlasıyla karşılayacaktır diye düşünüyorum.
    1. Cüzdan özelliği demişsiniz.
    maalesef bu mümkün değil; Trendyol ve bir çok platform bu özelliği sonlandırdı çünkü; bir çok fraud işlem gerçekleşiyor. Bir çok harcama itirazı geliyor.

    belgeler alınsa bile bu sorun yani başlı başına…

    2. zor değil yapılabilir ama bunları takip etmek mümkün değil.

    3. R10 bu parayı kendisi toplayamaz. Milli Piyango üzerinden çekileceği için Milli Piyango para karşılığı çekiliş haklarına sahip tek şirket Türkiye’de.

    yani demek istediğim para almadan yukarıdaki söylediğim şartlar geçerli.

    para alarak çekiliş yapması için Milli Piyango üzerinden çekilişin oluşması ve Hepsiburada, Trendyol gibi platformların yaptığı gibi Milli Piyangodan lisans alıp API çekmesi gerekir.

    Ve çekilişi yine R10 yapamaz Milli Piyango İdaresi yapar.

    Demek istediğim çekiliş yapan veya kazı kazan gibi oyunlar Trendyol, Hepsiburada gibi platformlarda var evet ancak onlar yapmıyor.

    onlar bir milli piyango’nun bayisi gibi düşünün içeride dükkan açmışlar.

    oyunları ve çekilişlerle hiç bir bağları yok yani.
    milli piyango bileti satar gibi işliyorlar.

    işlem başı para kazanıyorlar onlar kendileri çekiliş düzenlemiyor veya bu oyunları oynatmıyor.